CUM FACE BASESCU CAND „I SE URCA SANGELE-N CAP”? ATUNCI , OFITERII SPP INTRA IN ALERTA PENTRU CA „E GROASA”

Interesanta descrierea modului de reactie a primului om in stat la tot mai desele „multumiri „exprimate de oamenii de rand pentru traiul nemaipomenit promis si oferit cetatenilor tarii. Ceea ce este si mai interesant ca descrierile anturajului de paza dupa participarea la astfel de scene care au loc in restaurante sau in apropierea lor.      Sunt sigur ca dupa ce nu va mai avea nici o functie in stat,  acest monstru  va fi descris cu mai mult curaj de catre cei apropiati carora acum le este frica sa vorbesca.

Asa cum „are curaj „acum , DORU GIUGULA, liderul consilierilor PSD din Primăria Generală a Capitalei:

1.  „Pe vremea când eram preşedintele CONSILIULUI GENERAL iar domnul Traian Băsescu era primarul general al Capitalei, văzând că nu ies niciun fel de proiecte şi dorind să se victimizeze, încerca tot felul de tertipuri pentru a ieşi în faţă. Unul din aceste tertipuri era faptul că mă chema lângă el, îmi punea mâna la gură şi mă scuipa în ureche”.

2. „O altă scenă era în momentul în care mă chema lângă el şi începea să mă înjure. De mamă, de tată, de familie, de orice vroia. Până în momentul în care am băgat microfonul între noi doi şi toate înjurăturile s-au auzit în toată sala”.

Mai multe  pe http://www.antena3.ro/politica/doru-giugula-traian-basescu-ma-scuipa-in-ureche-si-ma-injura_105844.html

Dragi prieteni. Asta ne este presedintele pe care unii dintre dumneavoastra l-ati votat. Ati vazut cu cata prietenie este inconjurat cand merge la cate o reuniune pe  la Bruxelles ? E mereu „centrul atentiei „.Toti politicienii straini sunt „ciopor pe el”! Sunt pe dracu! Nu-l baga nimeni in seama .Vorbeste singur si-si cauta si el temator cate un locsor la poza de grup. Oare de ce?

Dar iata si descrierea facuta de ofiterii SPP.

„Băieţii care îl însoţesc pe Băsescu sunt mereu în gardă pentru că omul Traian Băsescu îl învinge adesea pe demnitarul Traian Băsescu. El vrea mereu să intre în dialog cu cetăţenii”, spun sursele amintite.

Atunci când Băsescu este jignit sau huiduit şi are o replică pe limbă, expresia feţei lui îl trădează. Se încruntă într-un fel unic şi are o privire rece, iar băieţii spun despre asta că „şeful face iar ochiul”, povestesc sursele noastre.”

Mai multe pe : http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Atentie_la_sefu-iar_face_ochiu_0_322768284.html?utm_term=nl-link&utm_source=nl-general&utm_content=323922%40gmail.com&utm_medium=newsletter&utm_campaign=Adevarul-Newsletter-20100825

Asa  o fi fost si cu CHITIC asta care deja  a tacut chitic!Am uitat sa va semnalez ca pupincuristii nu-l lasa singur pe chior.Ei ling intr-una fara pauze .Pana vor intra in groapa cu el cu tot.Apropos! Ce mai stiti de marele RADU MORARU ?

Ca vad numai reluari! Mi-a placut si comentariul lui CHROME la articol:

Locul Lui de munca este mai mult la spelunca,

Saispe ore bugetare de la noi din buzunare!

Fie-sa cu neuronu’ odihnit s-a „briucselizat”,
Se plimba cu Sida tot pe banu’ lu’ Boboru’ Imparat!
Notareasa incaseaza banu’ gras din „comisioane”,
Face investitii biblice si miracole cu vanzari anterioare!
Fratioru’ Mircea este genial: dup-o viata amploiat la statu’ gras
Si fo doi la patron argat, cumparat-a averea jupanului Don Juan,
Cu NATO, cu copane, tartite, s-a facut stapan pe trust brazilian!
Prima Doamna angelica si idealista, fara de venit, salar, pensioara,
Este cea mai tare din parcare si-si cadoriseste sotiorul mult-iubit,
Din propriul… nevenit, cu daruri faloase, generoasa sotioara!
Populara mare famiglie, pe timp de criza, acumuleaza bunuri,
Creste averile ca-n poveste, din… mai nimic face bici, care face plici!
Normal ca-si permite Famiglia sa faca… plici peste botu’ boborului,
Daca fraieru’ isi striga nemultumirea ca nu-l mai tin buzunarele
Sa plateasca atata SRI, SIE, SPP, STS, pupinbasescisti,
O ia iar peste bot si i se papa tot!
‘R-ai al dreaqu’ de bobor nerecunoscator! La munca, nu la cersit indurare de la cine cu banu’ public mila nu are!”

Va mai recomand si articolul ”

„Scrisoarea unui bou către preşedintele său”

http://www.antena3.ro/opinii/scrisoarea-unui-bou-catre-presedintele-sau_105819.html

Costel GĂLĂŢEANU

3 comentarii
  1. alin a spus:

    Hai ca asta e chiar tare ,,il scuipa in ureche” :)) nici la scoala generala nu se practia chestiile astea, inteleg ca vor sa il dea jos si sa il denigreze dar deja la cate ziceti de el inseamna ca presedintele nostru e un cocalar, care asculta manele la maxim in masina se da jos si bate pietonii si ii scuipa in gura pe aia care nu sunt de ,,smardoiala” . Nu cred ca va ganditi in ce hal indobitociti oamenii cu stirile de genul acesta…Deci nu mai pot de ras cum a putut cnsilierul ala sa spuna as ceva, ,,ii punea mana la gura, si il scuipa in ureche” :=)))))

    • DOMNULE Alin!
      Eu am intrat pe 56 de ani !Cu v-ati simti daca cineva v-ar spune:Tinere incepand cu luna ata vei lua un salariu mai mic cu 60%?
      Dupa 40 de ani de munca!M-as mai apuca de un job,dar cine mai accepta „expirati”in firma lui!Si appoi nu mi-ar da voie legea facuta de „spermatozoidul atomic”!
      Cum sa-i spun eu unuia care ia hotariri importante in stare de ebrietate lucru pe care mai apoi il recunoaste in hahaituri.Sau ce model reprezinta pentru mine nr.1 in stat cand se urca la volan dupa ce a consumat alcool in fata presei ?
      Nu mi-o luati in nume de rau dar pentru mine acest om nu este presedinte!
      Respect legile tarii ca dovada ca m-am adresat justitiei pentru nedreptatile la care sunt supus ca si cetatean, dar acest mojic nu am cum sa-l reapect.Va doresc multa sanatate!

  2. A ,domnule ALIN!
    Abia acum am recitit articolul.Pai dupa cate imi aduc aminte asa il caracteriza chiorul pe GIUGULA!Da ati ramas in urma cu articolele domnule! Cu parerea mea despre BASESCU care-si bate joc de haina militara de doi ani.
    Cititi articole si pe aceasta pagina
    http://scmdsector6.blogspot.com/
    Lectura placuta!
    Este totuldespre presedintele dumneavoastra pentru ca al meu nu este !

Lasă un comentariu