CALIGRAFIA/SCRIEREA MATERIE BENEVOLĂ LA ȘCOALA PRIMARĂ?

Am trăit sa o aud și pe asta! Americanii , sub pretextul că nimeni nu mai scrie de mană ci folosește computerul, au decis ca să desemneze caligrafia drept o disciplina benevolă în primii ani de scoală.

Dacă adaug că astăzi tânăra generație nu mai citește cărțile scoase din tipografii folosind în acest scop tabletele(asa zisele gadget-uri )stau și ma întreb încotro ne îndreptăm  Am fost elegant și am spus ca se citesc cărțile de pe tablete pentru că, de fapt, nu mai citește nimeni nimic.Poate doar tabloidele on-line.

Nu vreau sa compar situația nou creată cu ceea ce am trăit eu când mergeam la scoală cu călimara aceea din plastic in buzunarul de la pantalon, pentru că,  vezi DOAMNE ea nu curgea chiar dacă o răsturnai cu capul în jos.Aiurea! Mereu aveam buzunarele de la pantaloni ,albastre.

Este adevărat , societatea progresează. Dar este oare acesta un progres?

Ați  mirosit cărțile noi care ies din tipografie?Ați văzut ce miros plăcut?

Unii poate or sa spună ca poate asa nu se vor mai tăia atâți copaci și ca aerul PLANETEI va fi mai curat! Mira-m-as!

Aștept punctul dumneavoastră de vedere!

26 FEBRUARIE

COSTEL GĂLĂȚEANU

3 comentarii
  1. Viorica a spus:

    Mie imi este dor sa primesc o scrisoare scrisa de mana ! Sunt total de acord cu cele scrise de dv.mai sus . Padurea se taie oricum , numai ca , ia drumul exportului.

  2. Marko a spus:

    Eu cred ca vor merge si mai departe, adica nu vormai invata nici alfabetul ! Iar cit timp il invata vor sti sa scrie si cu pixul !

    • Asta era și ideea mea domnule MARCO!La oi ce or sa facă ?Or sa se ducă cu lap topul?

Lasă un răspuns

