DISTANŢELE DE LA CUGIR LA PRINCIPALELE OBIECTIVE TURISTICE DE PE TERITORIUL ADMINISTRATIV AL ORAŞULUI

 

a)  Cetatea, situată la altitudinea de 494 m. Se află în centrul oraşului.

b) Cheia Râului Mic- se află la 20 km de oraş

c) Poarta Raiului- 44 km de oraş

d) Cabana Şureanu- 50 km de oraş

e) Complexul turistic “ Mistreţul”- 5 km

f)  Barajul “Canciu”- 34,6 km de oraş  şi este situat pe Râul Mare

g) Vârful Canciu- 35 km de oraş

h) Cabana Prislop- 22 km de oraş

i) Lacul glaciar Iezerul Şureanului, cu suprafaţa de 1 ha. este situat la altitudinea de 1700 m. şi la 52 km. de Cugir

j)  Hotelul “ Drăgana” cu 120 locuri se află în centrul oraşului, pe strada Alexandru Sahia, la nr.20

k) Barajul şi lacul de acumulare “ Sâpcea” se construieşte pe Râul Mic, la 42 km de oraş

2 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    Buna dimineata! Toate sunt locuri deosebite , frumoase, incantatoare, te relaxeaza. Singurul loc unde nu am fost este Sapcea . De la Canciu am o amintire ” hazlie ” in legatura cu sotia padurarului : lui ii placea sa umble dupa „caprioare” si nana Floarea a luat un pic calea ” zmeuratei” . Am ajuns seara , am mancat afara , si am lasat totul pe masa , inclusiv bautura , printre care si visinata. Ne promisese , seara, ca a doua zi dimineata mulge vaca si ne da lapte . A doua zi , cand ne-am trezit noi toti ,sa fi fost ora 9,30 – 10,00, …nana noastra dormea tun , vaca ragea in grajd, pe masa nu mai era nimic bautura . Dar a fost frumos , caci era sarbatoarea oilor, mai precis a masuratul laptelui. Si multe alte „patanii” si pe la Surianu, si Poarta Raiului…….. O zi buna !

    • Sărut mana! Frumos, chiar ca merita povestit. Am o propunere.Eu am ieșit mai putin din CUGIR. Odată, chiar în toamna asta .)m-am rătăcit mai sus de CALENE) Nu am făcut poze pentru ca am uitat aparatul acasă. Am sa povestesc dar nu acum ca sunt obosit .Am fost în campanie cu prietenul meu.Azi noapte , am scris ceva pentru el. Ca atare, va rog sa detaliați putin traseul către obiectivele din afara orașului (către acelea pe care le-ați vizitat):.

Lasă un răspuns

