CURSURI DE LIMBA ROMÂNĂ IN ȚINUTUL SECUIESC

Futu-vă muma-n cur!

3 FILMULEȚE
4 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    vai de mine , oi-oi-oi !!!!!!!!!!! …cum supararea le gasiti ? am ras cu lacrimi ! va imbratisez , si astept foto .de la ziua armatei ..

  2. Sandu a spus:

    Te rog tare mult sa stergi fotografiile furate de pe http://ceausescunicolae.wordpress.com/ nu ai mentionat sursa nu ai avut permisiune sa furi poze care nu iti apartine daca nu le stergi ma adresez la wordpress.com si vei primi un avertisment, te anunt ca deja doi bloggeri au fosti suspendat altul definitiv. iti dau doua zile ATAT.

    • costelgalateanu a spus:

      SANDULE!
      Sa stabilim câteva probleme !
      1.Ori ma rogi ori imi dai doua zile! Daca eu am greșit si am utilizat doua poze fără a indica sursa voi proceda la ceea ce spui tu! Oricare ar fi realitatea, doua zile le dai mamei si tatalui tău care iti permit tie sa vorbesti la per pulis cu toata lumea.
      2.Poate îmi scrii si adresa (link-ul unde sunt inserate cele doua poze. Când ai tu timp!Ai înțeles SANDULE?

  3. VIORICA a spus:

    Nu inteleg , persoane cum este acest Sandu si altii ca el , care posteaza pe internet foto. cu posibilitatea de a fi copiate. Pai , dragilor, pastrati-le intr-o arhiva la voi si priviti-le doar voi. Sau ce vreti sa demonstrati ?

Lasă un răspuns

