Decalogul Patriarhiei ruse către romani !

PORUNCA 1) „Să nu ai alți dumnezei afară de mine. ”  RUSII : Tu romane crede în Dumnezeul tău ca eu sa te lovesc sa nu mai crezi în el ci in Dumnezeul meu !
PORUNCA 2) „Să nu spui numele Domnului Dumnezeului tău în zadar.” RUSII : Tu romane NU vorbi in fata mea de Dumnezeul tău , ca sa pot vorbi eu de Dumnezeul meu !

PORUNCA  3)„Adu-ți aminte să sfințești ziua Domnului.” RUSII : Tu romane sfinteste-o ca noi ca niste comunisti adevarati sa nu o sfintim si sa facem pipi pe ea !

PORUNCA 4)„Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta, ca să-ți fie bine și să trăiești mult pe pământ.” RUSII : Tu romane cinsteste-i ca sa stim cine este mama ta si tatal tau si neamurile tale  in asa fel ca sa stim pe cine lovim cand te rascoli impotriva noastra !

PORUNCA 5)„Să nu ucizi.” RUSII : Lasa ,bai romane, ca va ucidem noi !

PORUNCA 6)„Să nu faci fapte necurate.” RUSII : Tu stai cuminte in banca ta ca facem noi restul !!

PORUNCA 7)„Să nu furi.” RUSII : Nu iti fa probleme de averea ta ca o furam noi, TEZAURUL  TAU E LA NOI  !

PORUNCA 8)„Să nu mărturisești strâmb împotriva aproapelui tău.” RUSII : Nici o problema marturisim noi ca sunteti moldoveni si vlahi nu romani !

PORUNCA 9)„Să nu poftești femeia aproapelui tău.” RUSII : Stai linistit romane ca poftim noi femeile voastre !

PORUNCA 10)„Să nu poftești casa aproapelui tău și nici un lucru ce este al lui.” RUSII : Noi tot ce am poftit de la voi, case sau biserici  am dobandit !

In lumina acestor clare îndobitociri , întrebarea legitima este : CINE MAI CREDE IN RUSI ?

BAGIU OVIDIU ILIE

Lasă un răspuns

