EPIGRAME CONSTANTIN AUREL DRAGOMAN O5.10.1919-18.09.2000

Din revista cu apariție lunară „CONSTELAȚII DIAMANTINE  ” fondată la CRAIOVA în 2010

Epitaful banilor dați cu împrumut

Văzând ca banii ce i-am dat
Amicul nu mi-i mai aduce,
I-am plâns amar, m-am resemnat
Si… le-am pus cruce
Definiție

Avarul este omul cel mai darnic
Si cel mai altruist din tot poporul:
Întreaga viață se trudește-amarnic
Să fie fericit… moștenitorul.
La  medic

„Vederea-aproape ți s-a dus,
Dacă mai bei,
Ti-o spun pe șleau,
Ai să orbești curând.”
„Exclus! Eu văd chiar dublu-atunci când beau.
Sfatul medicului
Să bea mai mult lichid i-a spus,
Un medic , și-a băut avid,
Așa că pietrele s-au dus
Dar nu mai scapă de lichid!
Lasă un răspuns

