LI S-A URCAT LA CAP LA ARDELENI SAU ESTE ALTCEVA?

Am trăit s-o vad și pe asta !

In ultimul timp au început sa apară pe micul ecran tot felul de aspecte care sunt echivalente cu o stare de spirit.Ardelenii pe care eu i-am lăudat atât pentru felul lor de a fi , pentru vrednicia lor , pentru echilibrul lor comportamental, pentru trăinicia faptelor si a  lucrurilor produse de ei și nu în ultimul rând pentru atașamentul lor la valorile naționale romanești au început sa manifeste fățiș aere de superioritate (sper sa nu fie și  de separație). Mai întâi a fost o coada de topor care se numea GHERMAN si de care nu am mai auzit nimic.Nici nu-i duc lipsa .

Mai zilele trecute ,l-am văzut l-am văzut pe ex ministrul de interne RUS , care,  fie vorba intre noi , poarta o mare vina pentru reîntoarcerea SATANEI la COTROCENI ( pentru ca el in deșteptăciunea lui trebuia sa se asigure de exactitatea listelor permanente de la referendum), caracteriza pe fostii lui colegi din GUVERN cu expresia: „Mi s-a părut a fi un smecheraș de BUCURESTI de mana a  doua „. Ce vorbesti PUIULE? Dar tu ce fel de smecheraș ești? De MANASTUR?

In alta zi am nimerit întâmplator pe un post TV care se cheamă TRANSILVANIA TV!  Mi se pare ca este al lui PASCANY! Era o emisiune de genul „In gura presei” a lui MIRCEA BADEA . Un tataie uzita după fiecare fraza un apelativ ” mâncați-as” ironizând,  vezi Doamne, tot ce este de la BUCUREȘTI ,Si mai scotea și o onomatopee cu limba printre dinți pe care bineînțeles nu pot sa v-o transcriu.Hai sa spunem ca asa or vorbi și or face unii pe la BUCUREȘTI. Dar tu mai GHEO (ca GHEORGHE e prea lung de articulat ) ce vrei sa ii induci auditoriului tău? Ca ardelenii sunt aleșii neamului? Abia au lăsat-o aia de la TIMIȘOARA mai încet cu „BANATU-I fruncea „! Fruncea la ce ? Ca astăzi am auzit o știre potrivit  căreia pe la SÂNNICOLAU MARE au fost arestați nu știu câți polițiști care luau mită(ca sa nu va dau apa la moara si sa spun „șpagă”) !

Nu-i mai putin adevarat că și emisiunea lui MITICA POPESCU („D -ale lui MITICA”) ați folosit-o pentru a vă clama voi „superioritatea” , denumindu-i pe bucureșteni : „MITICI”. Da , bucureștenii sunt MITICI  pentru ca aici s-au adunat MITICII din toate provinciile istorice ale ROMANIEI Deci și ai voștri .A, era sa uit . Unii și-au mai păstrat cațe unul de prăsila ! Al vostru se cheamă BOC ! Si pentru că noi l-am debarcat ca era prost , l-ați mai ales și primar( unii ar putea spune ca ” normal după câți bani ne-a pompat noua aici la CLUJ de a făcut și săli de sport la bătrâni și  terenuri de fotbal în panta!

Dacă există un plan de invrajbire a romanilor ei impotriva lor , atunci trebuie spus ca ăla care l-a facut culege roadele deja. Ca sa nu mai spunem ca SATANA nu mai are curaj sa se ducă decat la prietenii lui ungurii. Asa sa-i ajute DUMNEZEU!

Iată ca treaba merge înainte !

http://www.plano10.com/2012/09/batalioanele-de-mitici-nu-vor-mai-trece.html

COSTEL GĂLĂȚEANU

31.08.2012

14 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    Buna noapte ! Apropo de invrajbire , vreau sa va spun ca sunt scarbita , nu pot crede ca in momente dificile romanii se comporta in halul acesta. Pe facebook , am primit de la o doamna , pe care am cunoscuto si in realitate , un comentariu la un link luat de la dv, si postat de mine pe pagina mea, deci un comentariu care m-a lasat fara cuvinte, inmarmurita, nu am crezut ca lumea poate fi cu multe fetze si atunci cand zice ca-ti este prieten ! Asta este linkul si comentariul :
    Viorica Povia ha condiviso un link tramite Costel Galateanu.
    30 luglio

    Basescu – presedintele ungurilor, ignorantilor, tradatorilor, inconstientilor si celor ce nu stiu ce
    proiectromania.wordpress.com
    Traian Basescu a fost demis de popor cu o majoritate uluitoare desi, ccr-ul, imbacsit pana la refuz de oamenii lui basescu, va invalida referendumul. Vestea buna este ca 48% din populatia Romaniei …
    4Mi piace · · Condividi

    Gyongyi Balint FOARTE URAT! Este presedintele tuturor, ori va place ori nu! Pana la alegerile viitoare, asta am ales , asta avem! sa vedem pe cine alegem dupa el? Din tara asta nu se preteaza nimeni!De ce uitati ca asta este democratia! Nu trebuie sa ne mancam intre noi! Cui nu-i place, sa plece, e liber!Vreti un presedinte comunist din nou? Eu una NU! ……………………………………. Nici nu mai am curaj sa fac comentarii ,pt.ca lumea nu intelege nimic. Am scris zilele trecute un comentariu pe facebook , referitor la romanii cu domiciliul in afara , daca enormal sa fie trecuti pe listele permanente . NU A COMENTAT NIMENI ! Ce concluzie se poate trage ? Inca se traieste bine. Deci , e bine asa.

    • Bine ati revenit! Despre SATANA mi-am propus sa nu mai scriu nimic pana dupa nunta EBEI.Sunt de parere ca nunta unui copil iese din lupta politica.
      In alta ordine de idei , eu încă mai sper sa-și dea demisia . Am eu asa un colțișor al sufletului în care este scris ca poate și SATANA are demnitate! Sau poate orgoliu.
      As fi fost foarte bucuros daca scriati cateva cuvinte legate de subiectul postului .Chiar daca ar fi reieșit ca nu am dreptate !
      Odihna placuta!

  2. Bună-ziua, Domule Gălăţeanu şi Bună-vremea!
    Din păcate, discriminarea interetnică n-a dispărut nici subt cea mai deşănţată propagandă egalitară ceauşită (ce eu nu o confund cu a comunismului-comunism). Aţi apucat şi domnia-voastră-n mahalaua copilăriei poreclele ce ni le dădeam fără a ne gîndi măcar că vom creşte oreşcum şi-un pic antiumani, cu epitete discriminatorii ca bozgore, jidanule, ţiganule, rusnac-neam-de-drac, şoldovean cu păr pe limbă, oltean cu cobiliţa şi căţaua la loitră şi cîte şi mai cîte… Cît despre glumele rele interetnice din sistemele claustre (internate, cămine, armată, puşcării), ce să mai spun, că le ştiţi poate mai bine, chiar, decît mine…
    Şi, nu că le-aş da dreptate ardelenilor, bănăţenilor mai ales Români, să ne desconsidere. Nu!… Le reproşez că nici ei n-au fost dovadă mai bună că au oameni aleşi în conducerilele lor, indiferent la ce nivel. Magistraţi, poliţişti, politicieni de conivenţă cu pegra sunt şi la ei. Reprezentanţii lor aleşi s-au solidarizat la rău cu ceilalţi din ţară, ca să le fie doar lor bine şi nouă doar şi numai din rău în mai rău… Asta le reproşez şi deloc nu-i mai stimez!

    Mă bucur să aud că-l apreciaţi pe Becali. Eu, unul, nu pot: fidel vorbei fereşte-mă, Doamne, de prietinii falşi, că de duşmani ştiu şi singur!

    Şi închei, mai spunîndu-vă o dată: deşi sportiv de performanţă şi militar de carieră, mie – cel puţin! – mi-aţi dovedit că nu aţi trecut ca gîsca sau loaza prin şcoli. Dumneavoatră chiar le-aţi absolvit Învăţînd şi Neuitînd. Şi exprimîndu-vă gîndurile, sufletul, mult mai ales româneşte, decît armiile de scriitori (?!?), politicieni şi moderatori media reunite-ntru prostirea noastră…
    Laude!

    • Va salut cu deosebit respect domnule CIOBANU,
      Excelent comentariul dumneavoastră. Păcat ca nu și-au spus mai multi părerea fata de aceasta postare.Ar fi fost interesant.Eu am simțit tendința aceasta și am încercat sa o „punctez”! Fără perdea.Nu pentru ca ar fi bucureștenii buricul târgului(aici este o adunătură de lume cu obiceiurile , plusurile și minusurile ei).Sunt putini cei care au înaintea lor / se trag din trei-patru generații de bucureșteni.Si acum am remarcat tendința multora de a fugi din BUCUREȘTI.Inclusiv eu(și unde , în ARDEAL).Aici este iarăși mult de discutat.Poate cu alt prilej. Cat despre GIGI BECALI, departe de mine gândul de a-l preamări.Am vrut sa semnalez gestul lui umanitar (care m-a impresionat), gest care, din păcate, este singular , deși ar fi cu ușurință la îndemâna atâtor potentați(sa-i numim asa și nu cum am avut primul impuls)ai vremii.Sunt sigur ca ați văzut ce mașini intrau aseară la PALATUL SNAGOV.Unele dintre ele urmate de alte mașini ale aceluiași aparținător dar care aveau în ele darul de nunta.Pe BECALI îl dușmănesc chiar pentru ca împreună cu alții ca el(pe unii i-am enumerat chiar în cuprinsul postării) ) ne-a furat una din puținele noastre „distracții ” si anume fotbalul.
      Va doresc multa sănătate
      Al dumneavoastră ,
      COSTEL GĂLĂȚEANU
      02.09.2012

    • Marat a spus:

      Ce intelegeti dvs. prin ”INTERETNIC”, sau va referiti la etnia proprie ???? Nu prea le aveeti cu chestia asta ! Sirbii si croatii, bosniacii si multi dintre locuitorii Macedoniei ai Kosovo etc. SINT SIRBI ! Natia asta se numeste sirbo-croata si limba la fel ! Religiile difera, alfabetele folosite si imperiile din care au facut parte ! Totusi, dementii care au dezmembrat Iugoslavia vorbeau de lupte interetnice, mizind pe nestiinta noastra si a restului Lumii. In cazul nostru nici macar asta nu e valabil, adica diferenta de religie, grafie si imperiul care ne-a dominat! Asadar ce intelegeti prin ”interetnic”? Sau v-a luat ceva pe dinainte ?

  3. Marat a spus:

    Ardelenilor li s-au bagat in cap, cu picatura chinezeasca(sau mongola), idei de genul ca Ardealul si Banatul produc mult fiindca ei sint gospodari etc etc si ca miticii le iau caimacul, iar ei, ardelenii si banatenii, nu beneficiaza de rezultatul muncii lor. Si cum sint zgirciti din fire, asta ii supara si ii impinge la separatie-asta de patrioti si romani(HAHAHAHAH) sint !
    Desigur ca sint mintiti si manipulati, dar nici nu este greu asa ceva . Dupa parerea mea, daca Ceausescu nu ne amesteca, prin diverse metode, fapt pentru care, cca. un sfert dintre ardeleni sint originari din Regat, acum erau de mult ”pa” !
    De aia la referendum au prticipar cca. un sfert din populatia din Transilvania si Banat…
    Eu ma intreb, cit de prost sa fie un om care se declara ”anticomunist”, ca asa crede el ca ii sade bine, si sa voteze sau sa-l sprijine pe BASESCU !?
    E clar, sintem doua Romanii, dintre care una mai ”speciala” ! Deocamdata cursul e intr-o directie dureroasa ! Si tare imi e teama ca nu ma voi revolta daca se rupe pisica ! Adio si n-am cuvinte !

  4. Domule Marat,
    nu mă interesează de sunteţi ce sunteţi ori ce credeţi că sunteţi: nici ca etnie, nici ca naţionalitate, nici ca neam/popor. Chiar dacă numele domniei-voastre-mi sugerează ceva, eu vă consider – pînă la proba contrarie – Om şi vă tratez ca atare.
    Dar cum mă trataţi ca/de neştiutor şi-ncercaţi a-mi da lecţii despre termeni socio-demografo-politici, vă asigur că n-am nevoie de profesori de aşa… talie!
    Opriviţi-vă paraponul pe terţi în guşă cînd vă mai apucaţi să comentaţi pe bloguri, altfel s-ar putea să primiţi ce meritaţi.

    De la mine, deocamdată – refuz de a vă mai ceti, pe unde vă voi mai descoperi!

    • Ziua buna domnule CIOBANU,
      Nu va necăjiți deși aveți tot dreptul.Domnul probabil ca poarta ca pseudonim numele lui Jean-Paul Marat (24 mai 1743 – 13 iulie, 1793)care printre altele a fost și filozof.Cat despre postările domniei sale și argumentele aduse cred ca v-ați făcut o idee.
      Sănătate și bucurii!

      • Mulţămim, Asemena şix10it, de la noi către voi!

      • Marat a spus:

        O intrebare ce sper sa nu va mai agite : de ce mama dracului niciun material postat pe blogul asta ardelenesc nu e comentat de cineva ? Asa un blog ”pustiu” mai rar ! Iar daca ”postul” de mai sus a stirnit interes, nu va place ???? Vedeti, de aia sinteti voi, ardelenii, greu de inteles ! Sinteti prea subtili !
        Si eu mi-am facut ”o idee”….
        Va doresc sa fiti fericiti linga unguri !

      • E clar bătrâne ! Nu ai înțeles nimic! Dar nici nu ai făcut un efort sa înțelegi pentru ca am depus ceva munca pentru ca sa înțelegi.Pentru asta îmi pare sincer rău. In scurtul articol era chiar combătuta aceasta tendință a ardelenilor de „a se da mari”.Daca nici titlul nu ți-a indus treaba asta atunci eu ce sa mai spun. Cat despre urarea ta ma abțin . Păcat ca ți-am spus și cum e cu sârbii pentru ca începuseși sa te dai profesor. Dar ai considerat ce e mai comod sa procedezi ca și postacii de serviciu ai lui basescu care eludează problemele directe , întrebările care li se pun și „o țin pe-a lor”! Sa trăiești mai MARAT și…. păcat de pseudonim!

  5. Alex a spus:

    Daca noi suntem ”mitici” de la mitica, ei ar trebui sa fie ”BOCI” de la BOC. Intruchipeaza aproape totul (cu exceptia vitezei cu care vorbeste). Nu detaliez ce inteleg prin ”totul”.

Lasă un răspuns

