CĂȚĂRAȚII

Am folosit acest cuvânt in titlu pentru ai desemna pe cei care încearcă sa escaladeze cu orice preț , dacă s-ar putea pe sărite , treptele evoluției  normale în societatea de astăzi. Si nu o sa toc la nesfârșit cuvântul  pentru a face variațiuni pe aceeași temă. Pentru ca am o singura țintă: judecătorul DANILEŢ  VASILICĂ-CRISTI.

La un moment dat il aveam pe acest tânăr înscris la ” blog roll-ul ” meu pentru ca apreciam tineretea lui și vasta experiența/expertiza lui pe o variata paleta de domenii ale justiției. Asta pana de curând. Pana l-am văzut în preajma MONICĂI MACOVEI când am început sa judec cu alți ochi super evoluția lui VASILICA în ierarhia justiției romanești.Si astfel am aflat ca un  tanar de 30 de ani nu avea cum sa ajunga numai pe fortele lui consilier al ministrului justitiei sau la 34 de ani sa ajunga vicepresedinte la Judecatoria Oradea (vezi CV- ul de la http://cristidanilet.wordpress.com/about/).

Hai sa spunem ca daca luam in calcul numai aceste motive pentru a-l scoate pe VASILICA de pe blog roll-ul meu as fi putut fi acuzat de subiectivism in aprecierea mea ca subiectul ar fi  un cățărat. Ei dragii moșului ! Știrea pe care  am auzit-o astăzi „m-a lovit în moalele capului” ! VASILICA DANILET a fost dat în judecata în anul 2009 de mama lui   ELENA , pentru ca ei , părintii nu aveau acolo pe la VATRA DORNEI nici un mijloc de subzistenta , iar VASILICA ii uitase. Ce urat ! Cum mai VASILICA sa o uiți tu pe mama care ti-a dat ființă. Asa de ocupat erai tu cu cățăratul in societate încât sa-l uiți pe tatăl tău care ți-a asigurat banii necesari sa înveți  atâta carte și sa încerci mai apoi sa ajungi in „gratiile” MONICĂI MACOVEI?

Cum era de așteptat ,INSTANTA  a stabilit cu sentință definitiva ca VASILICA sa le trimită părinților vreo 800 lei lunar ceea ce însemna cam 1/6 din cât câștiga el la acea vreme.

Ca o ironie a soartei , prin martie 2009 (nu știu dacă atunci se judeca cu mama sa sau nu), VASILICA susținea  prelegerea “Drepturile părinteşti în reglementarea Codului Familiei. Probleme legale şi jurisprudenţiale” la conferinţa “Noul Cod CIvil. Exercitarea autorităţii părinteşti“. Frumos nu-i asa? VASILICA le știa d.p.d.v. teoretic.Practic era mai greu.

Si tot ca o ironie, ce mi-au mai auzit urechile?   Ca diverși oameni și diverse formațiuni politice se dau de ceasul morții ca sa cristalizeze un asa zis „pol de dreapta” al politicii romanești.Si ca exista o comisie care analizează cine are dreptul (cel putin d.p.d.v. civic ) sa facă parte din acest pol.Cine credeți ca este șefa acestei comisii ? Nimeni alta decât mentora lui VASILICA , Adică , MONICA MACOVEI.

COSTEL GĂLĂȚEANU

Ieri, 18 SEPTEMBRIE l-am întrebat pe domnul DANILET pe blogul sau:” Domnule DANILET este adevarat ca nu influenteaza actul de jistitie pe care-l efectuati dar este adevarat ca parintii v-au dat in judecata ca nu ii ajutati? ”

Domnia sa a răspuns :  ”  Bineînțeles ca nu este adevarat ca nu mi-as ajuta parintii. E cea mai mare minciuna care s-a spus vreodata despre mine. Am niste parinti minunati cu care am o relatie deosebita. ”

Înseamnă ca ANTENA 3 sau „Lumea justiției” mint! Sa le fie rușine!

COSTEL GĂLĂȚEANU

Lasă un răspuns

