NU MAI STATI SI DORMITI !IESITI DIN CASA CINCI MINUTE ȘI MERGEȚI LA VOT! ROMANIA MERITA ACEST MIC EFORT AL DUMNEAVOASTRĂ!

Cei care nu ați votat din alte motive în afara faptului ca nu va puteți deplasa din motive medicale sau pur și simplu sunteți pro basescu adică sunteți cu hoții si cu cei care si-au bătut joc de noi timp de opt ani cred ca ar trebui sa faceți un efort si sa mergeți la vot! Cred ca v-ați saturat de faptul ca o ducem rău de opt ani.Sau nu????De ce sa mai ținem acest hot , aceasta piază rea.Ce trebuie sa ne mai demonstreze acest SATANA ca sa va sensibilizați și voi ?Nu va este de ajuns ca a scufundat nava amiral a flotei românești?Nu va este de ajuns ca a vândut pe nimic flota ?Nu va este de ajuns ca ne-a învrăjbit unul împotriva celuilalt?Nu va ajunge ca ne-a tăiat pensiile,salariile,ajutoarele sporurile .Nu va este de ajuns ca atunci când pentru noi era criza el aloca bani pentru renovarea vilei in care dorea sa stea când va fi pensionar………….
Dacă va este de ajuns , plecați și votați.Si luați-i și pe prietenii voștri !Dacă nu va este de ajuns , stați acasă ! Stați și dormiți sau uitați-va la televizor. Bătrânii sau dus la vot.Poate aveți si voi vreo datorie morala fata de bătrânii voștri!

COSTEL GĂLĂȚEANU

14 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    Buna seara! Am votat la Sibiu , eu si fiica mea cea mare ., la sectia 41. Am vazut ceva incredibil ; era un autocar de Bistrita Nasaud ,in drum spre casa ,cu femei care vizitasera manastiri si biserici din tara. Vroiau sa voteze, si nu au putut vota decat 7 persoane, pt.ca , ziceau ca asa este regula. . Ulterior , am vazut autocarul oprit in fata altei sectii de votare , tot in Sibiu. Oare de ce trebuia sa se plimbe acele persoane inutil ? Sper sa reusim ! Stiti ce a zis mama mea care are 84 de ani ? Ca lovitura de stat este din partea lui Basescu , care a indeamnat poporul sa nu mearga la vot ! Noaptea asta va fi scurta (ma refer la somn) , dar emotional va fi cea mai lunga , ca si cele din decembrie 1989 .

    • Sărut mana doamna VIORICA!Suntem dezamăgiți!Si eu si DOINA si DRAGOȘ și mătușa mea de 87 de ani de la CUGIR care a votat acasă pentru ca am chemat urna mobila!Nu vreau sa jignesc pe nimeni deși am in cap o grămadă de invective împotriva celor care nu au votat! Chiar asa !Unde au fost romanii când BASTA la ucis pe MIHAI VITEAZUL? Vedeți ce salt am făcut?Poate cine citește crede ca sunt nebun! Dar nu sunt !Si DRAGOS are dreptate! Nu ai cu cine sa vorbești în ROMANIA!Multora le lipsesc neuronii iar foarte multi sunt neinstruiți , adică nu știu carte !Si n-au trecut decât 22 de ani de când învățământul nu mai este obligatoriu!

  2. VIORICA a spus:

    Buna seara! Dezamagita sunt si eu. Am intanlit tineri , casatoriti, avand si copii,care mi-au spus ca ei nu fac politica si de aceea nu merg la vot. Am incercat sa le explic, dar , asa cum spuneti si fiul dv.Dragos, la multi romani le lipsesc neuronii . Cred ca o sa devin rea. Nu vreau sa mai aud pe unii indivizi ca se mai vaieta. Mi-e ciuda , pt.ca marinarul ,continua sa ne sfideze,sa minta ,sa ne ameninte,sa semene zazanie intre romani . Efectiv nu pot sa-l mai vad sau aud . Mai era necesar un minim de „efort” din partea celor care duminica au stat cu burta la soare !!!

    • Doamna VIORICA
      Sarut mana!
      Am ajuns cu bine acasa! Am ceva probleme la lap – top.Mi s-a stricat display-ul .Ca sa-l repar ma costa foarte mult.O sa gasesc eu o solutie.V-am spus asta ca sa stiti ca nu mai pot raspunde asa de promt.Ce sa-i faci! De la o anumita varsta te mai lasa cate una……

  3. cu ă şi ţ a spus:

    Domnule Gălăţeanu, cum se numeşte treaba prin care spui doar o jumătate de adevăr şi ăla (adevărul) dirijat cu iscusinţă pentru a scoate în evidenţă o chestie neapărat voită ?….cumva manipulare ?
    Cu umilinţă şi mult respect vă rog să pomeniţi toţi hoţii dar mai ales pe cei care au dat startul la furat şi pe cei care l-au legiferat (furtul din avutul comun). Cine a propus şi cine a legiferat hoţia ca obiectiv economic de interes naţional şi la comanda cui ?
    În regimul totalitar am fost obligat prin lege să muncesc şi să produc bunuri materiale devenite proprietate comună.
    În regimul „democratic” bunurile create de mine au fost administrate şi înstrăinate de administratori către cine au vrut ei, fără să mă întrebe şi fără să îmi restituie vreo părticică din munca mea.
    Dacă vreţi să fiţi credibil demonstraţi că aveţi nu doar o altă culoare ci şi un alt caracter diferit de cel al satanei invocate cu patos şi majuscule.
    Mă duc la vot şi legiferez nemunca prin acordarea pomenei sociale, nediscriminatoriu şi mă angajez să muncesc mai mult ca din plus valoarea creată de mine să vă puteţi îndestula voi şi votanţii voştri cumpăraţi legal din munca mea.

    • STIMATE DOMN,
      In primul rand , bine ati venit pe blogul meu.Am avut niște probleme la lap-top și de aceea va răspund cu putina întârziere.Ce sa va spun ca este mult de spus? Este mult de spus pentru ca golanul dumneavoastră ,” SATANA „cum ii spun EU acestui bolnav ,acestui paranoic , învârtește banii și hoțiile in politica romanească de prin anii 90.El are multe „performante ” si înainte de acești ani.Spre exemplu , a scufundat în calitatea lui de comandant de nava, nava amiral a flotei romanești .Dupa ce s-a remarcat în acest mod , a fost cooptat în acea „organizație „care ne supraveghea pe noi romanii.Probabil pentru f aptul ca a depășit cincinalul la”dat pe goarna”a fost trimis în străinătate pe la ANVERS pe unde s-a apucat iarăși de furat.Dupa revoluție, când s-a întors avea 60.000 de$.Majoritatea romanilor si eu printre ei ,nici nu știam cum arata un $.Pentru ca atunci când treceam pe un trotuar unde se afla un shop, un băiat cu ochi albaștri ne invita sa trecem pe celalalt dacă nu avem valuta.Ce a făcut SATANA după 90 cred ca știți si dumneavoastră la fel de bine ca și mine.Acest hot, împreuna cu piticania aia de la CLUJ, mi-a băgat mana în buzunar și mi-a luat din pensie. Deși lucram chiar pensionar fiind , au dat o lege , numita 329 prin care interziceau sa cumulez pensia cu salariul.Dupa cum vedeți, ma angajasem și eu muncesc mai mult dar mi s-a interzis prin lege.Si tot asa…si tot asa…..Despre flota nu va mai spun.Nici despre spitalele desființate.Nici despre faptul ca a învrăjbit categoriile sociale și profesionale intre ele.Nici despre faptul ca atunci când mergea pe afara nu se uita nimeni la el.Nici despre faptul ca de opt ani suntem izolați total pe plan international ,nicio personalitate mai acătării revizitându-ne țara.Nici despre faptul ca a lovit un copil….Nici despre faptul ca este rasist….Nici despre faptul ca în calitatea de președinte pe care a avut-o nu a fost niciodată echidistant.
      In ceea ce privește rândurile dumneavoastră, deși vorbiți la un moment dat de umilință și respect ,ultimele doua rânduri le adresați în alta registru.In ceea ce privește pe ceilalți hoți, acest blog va sta la dispoziție.Nu mi l-am făcut frate nici pe NĂSTASE nici pe BLEJNAR nici pe VERESTOY nici pe DIACONESCU nici pe PAVELESCU…..
      Acum va las cu uratul dumneavoastră. Adică cu SATANA.Mie mi-e scârbă.De el.
      Sănătate și gânduri bune!!!!!

  4. cu ă şi ţ a spus:

    Sper din inimă că nu vă imaginaţi că-l adulez pe matrozul troscangiu.
    Nu mi-i deloc la inimă pentru că şi eu tăiesc tot în ţărişoara asta şi beneficiez la fel de manifestarea năroziei clasei conducătoare, fără excepţie.
    Problema mea este că îmi pusesem oarece speranţe în generaţia mai tinerică (infantilă), dar felul lor de a face politică identic egal cu al predecesorilor m-a dezamăgit până la rană vie.
    Până de curând am cochetat cu ideologia liberală dar vajnicii reprezentanţi m-au convins că au acelaşi iz fatidic de cocină politică. Nu mi-ii drag Băse dar nici pe tălâmbii USL-şti pot înghiţi pentru că prea ne iau de proşti. Doamneajută şi să auzim de mai bine !

    • Invitația rămâne! Înseamnă ca eu va urmez , cel putin în admirația pentru liberali .Ca 18 ani am votat ca prostul cu ILIESCU.Pana i-am pus o întrebare politicoasa pe blogul domniei sale si nu mi-a răspuns deși obișnuia sa o facă cu toți cei care ii scriau.De atunci m-au pierdut de mușteriu.Si totuși acum era momentul ca BĂSESCU sa cada.Le luam pe rând.Dupa aceea , fiecare sancționam pe partide în noiembrie.N-a fost sa fie.Mai pierdem doi ani.Timp în care dihonia își face de cap printre romani. Bineînțeles numai acolo unde nu exista putina educație.Pentru ca vulgul scoate imediat cuțitul.Poate am sa reușesc sa va trimit „on line „cartea lui MARIUS OPREA despre subiectul nostru,Asa ca sa va informați mai bine. ȘI PENTRU O INFORMARE ȘI MAI BUNA O SA VA DAU ADRESA BLOGULUI LUI MARKUS (un fost coleg de-al lui Băsescu).http://marcus64.wordpress.com/
      Toată stima !

      • cu ă şi ţ a spus:

        Şăd amu cam strâmb şi pierd timpul analizând evoluţia capilastiă a bietei mele românii.
        Cum dracu am crezut noi că putem săvârşi construirea societăţii noi cu nărozii plozi ai nomenclaturii cominterniste ? Când ADN-ul gândirii şi educaţiei din familie şi şcoală este comunist prin definiţie, cum pot ăştia să făurească o societate care promovează cinstea, concurenţa, valoarea, omenia, profesionalismul, corectitudinea ? Până acum ne-au servit doar ce aveau ei mai temeinc înfipt în scăfârlie: nepotism, minciună, hoţie, parvenitism, incultură, încuscrire pe temelii de interese comune dar ilegale şi mi-e scârbă să mai continui. Sub aripa călduţă a cui s-au întâmplat timp de peste 12 ani astfel de minunăţii şi doar pentru îndeplinirea unui orgoliu meschin de a sta la conducerea unei ţări ?
        Ceaşcă a fost executat pentru genocid.
        Pun în balanţă numărul de sinucideri de pe vremea împuşcatului cu cel de pe vremea Iliciului şi nu din motive de gelozie. Ăstuia din urmă când îi vine rândul ?…doar aşa din spirit de echitate ideologică.

    • Am încercat sa va trimit cartea dar am primit răspunsul ca se întâmplă ceva cu adresa dumneavoastră de mail.bula_nas@yahoo.com
      Daca va interesează , când ” reparați”mailul”dați-mi un semn și v-o trimit!
      Respect!

  5. Şi eu sunt unul din mult mai multele milioanele de Români care Deliberat, nu la comandă politică, ci din scîrbă personală, motivată, refuz să mai votez, de la „ţapul” încoace… Iar primarii locali, cu mult mai-nainte i-am detestat, cunoscîndu-le „familiile” cu care s-au înconjurat.
    De fapt, ştiţi cît a durat respectul funcţionarilor instituţiilor administrative ale statului faţă de Cetăţean: pînă la votul ce-a legitimat puterea noilor ticăloşi: cei vechi, plus fiii&nepoţii, aserviţi tuturor punctelor cardinale care le-au sporit avantajele personale, averile, prin spolierea acestei ţări şi discreditarea acestui popor.
    Conştiinţa mea nu-mi mai permite să merg la vot, ca să validez înlocuirea unor hoţi cu alţii şi mai şi. … Garantaţi-mi cu viaţa şi răspunderea penală a amatorilor de putere şi promisiuni electorale nerespectate şi-atunci voi redeveni un votant. Dar, cîtă vreme „statul de drept” funcţionează strîmb, aservit doar burţilor celor trei putori con-ducătoare, puteţi să să-mi luaţi şi viaţa, dar eu nu voi mai vota. Şi, ca mine gîndesc mai toţi nealiniaţii politiceşte.

    • Buna ziua domnule CIOBANU
      Sa știți ca va înțeleg nemulțumirea, frustrarea.
      Domnule CIOBANU ,eu de trei ani de zile de când aceste jigodii mi-au băgat mana în buzunar și mi-au furat din banii de pensie nu mai sunt om.Eu am fost la vot pentru ca eu nu am băgat mana în buzunar la nimeni .Nici eu , nici părintii mei și nici neamurile mele.De fapt in tot neamul nu am decat un singur var care se spune ca ar fi miliardar in lei pentru ca are o fabrica de cherestea pe care a moștenit-o de la socrul sau.Are comenzi si de la stat și nu bag mana in foc ca pentru a avea aceste comenzi nu a „tămâiat „pe ici pe colo .In rest toți stam in apartamente la bloc si câte unul dintre noi am mai primit vreo moștenire de care ne-am ocupat îndeaproape.Acum știți motivul [pentru care am fost la vot.Eu nu suport deloc hoții.
      Asa cum am mai spus de n- ori pe acest blog, nici ceilalți nu au fost uși de biserica.Nu știu cine a furat cele 1256 de mari intreprinderi romanești.Dar tare as vrea sa aibă loc un proces al tuturor celor care au condus si care sa spună cum au dispărut aceste intreprinderi!

Lasă un răspuns

