UITE ASA NE ÎMBOLNĂVIM DE SCÂRBĂ!

7 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    Chiar ca mi-a fost scarba sa-l ascult !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Am schimbat canalul tv . Abia astept 30-31 iulie !!!!!!!!!!!!

    • Doamna VIORICA! Fiți atenta ! Referendumul este pe 29 Iulie! Pana pe 29 sunt la CUGIR!

      • VIORICA a spus:

        Mi-ar face placere sa servim o cafea impreuna .Va las nr.meu de tel.la mesaje pe facebook.

  2. Dorel Pietrareanu a spus:

    Intimplator l-am vazut pe Ion Cristoiu, zilele trecute, parca la B1 avindu-l ca invitat pe… Basescu Suspendatu’.
    Uite ca s-au intilnit in aceasta viata , nu cum zicea in emisiunea postata aici.
    Doamne, si ce-l mai peria, gratula si compatimea pe presedintele atirnat/aninat/suspendat.
    Chiar si Base se uita mirat uneori la Cristoiu si nu-i venea sa creada ca pe el il lauda asa cirpa asta de jurnalist.
    Noi suntem romani, noi suntem romani…
    De-aia ziceam eu ca imi este teama ca nu prea vor merge romanii la referendum si raminem cu beleaua pe cap…
    Toate urarile de bine, Dorel

  3. Dragos a spus:

    Fara nicio legatura cu subiectul observ ca acest blog a implinit >200.000 de cititori. Iti doresc mult succes in continuare si cititori de calitate, de la care sa ai ce invata.
    D.

    • VIORICA a spus:

      Toate postarile sunt de calitate , interesante , utile , si nu in ultimul rand seriozitatea si modul educat si galant al Domnului Costel . Toate acestea atrag cititorii,chiar daca nu toti lasa ” urme ” de trecere . Felicitari si la „mai multi ” !

      • Multumesc pentru frumoasele cuvinte!

Lasă un răspuns

