Angela Merkel si tendntele hegemonice ale complexului industrial si financiar german

2 comentarii
  1. VIORICA a spus:

    Domnul Dorel , scria intr-un comentariu pe blogul dv. asa : „Ma cam tem de votul din 29 iulie pentru ca romanii cam au mintea scurta! ” Nu-mi explic atitudinea celor din diaspora ;asta iarna , in majoritatea tarilor din Europa ,romanii au iesit in strada si strigau ” jos Basescu ” ! Acum tac. Dar ceea ce dauneaza este atitudinea contra USL.Dar cum vroiau ei, sa-l schimbe pe Basescu ? Cine ?Ei ? Eu ? Nu sunt PDSR-ista , dar Ponta , a procedat bine. Ca sunt tradatori de tara precum Macovei , si altii ca ea care ne impiedica sa votam in pace si liniste , este tot „treaba” basista. Am vazut in aceste zile de seceta,cum pompierii duceau apa cu cisterna in anumite sate din sud,pentru oameni si animale. Mi-am amintit cate fantani atreziene a construit madam Udrea . Oare nu ar fi fost mai bine sa analizeze situatia si sa construiasca ceea ce este intr-adevar necesar romanilor ? Daca nu iesim in strada sa ne aparam singuri de lacomia unor state , ne vom trezi intr-o zi ocupati de trupe ONU ,(pentru inceput) cu motivatia ca ne apara democratia , asa cum au facut si in alte tari unde erau interese economice ( unii petrol , iar noi aur , etc.).

    • Nu știu ce sa va răspund!Si mie mi-e frica! Deși am mobilizat cât am putut filiala noastră de sindicat , după cum poate ați văzut în PIAȚĂ nu au fost decât vreo 300.
      In alta ordine de idei,prietenii mei din CIOARA au sprijinit la alegerile locale u candidat al PDL.Asta in ciuda faptului ca le-am spus ca se va vota politic si nu omul.Despre străinătate nu vorbesc pentru ca nu cunosc fenomenul!

Lasă un răspuns

