ISTORICII SI ARHEOLOGII NOSTRI LUCREAZA IARASI LA TARTARIA.

Acum vreo doua saptamani am facut o vizita la CUGIR.In program am avut planificata si vizita la bunii mei prieteni MATEI si RAMPE din SALISTEA /ALBA (sau CIOARA cum spun cei de prin partea locului.Ca sa ajung la ei ,trec prin TARTARIA ,locul unde s-au descoperit placutele cu cea mai veche scriere din lume.

Am vazut putin mirat un santier.Nu m-am oprit crezand ca se lucreaza la autostrada pe care a inceput-o BOCsi a inaugurat-o de vreo zece ori.

Am aflat de la doamna VIORICA, pe care sunt onorat ca am cunoscut-o ,este adevarat întâmplator, pe blog ca este vorba despre un sit arheologic.Cu multa amabilitate ne-a trimis aceste poze de la fata locului despre care am sa va spun ce reprezinta.Pana una alta, prima din stanga sus este locul exact unde s-au gasit plăcuțele buclucașe.

Lasă un răspuns

