CUM SCHIMBA POLITICA PE OM !

Ieri , 21.05.2012 sarbatoare mare ZIUA SFINTILOR IMPARATI CONSTANTIN SI ELENA. Dupa cate am inteles , cam 2 milioane de romani poarta numele celor doi sau derivate.Printre acestia si subsemnatul.Intotdeauna m-am gandit ca nasaul nu a fost inspirat cand m-a botezat .S-o fi gandit ca voi rămâne veșnic copil.Nu s-a gandit ca vremea trece si poate ajung si eu om cu tample albe .Si atunci cum va suna:mos COSTEL? Dar sa lasam asta ca nu despre prenumele meu am vrut sa scriu.
Au sunat telefoanele in draci . Asta m-a bucurat peste masura.Am inceput dimineata pe la 8.15 si am incheiat seara pe la 22.30.La multi ani.sanatate.ce mai faci, cum o duci chestii din astea obisnuite.Ce sa spuna oamenii? C-asa se procedeaza la ziua onomastica.Pe la ora 11.00 ma suna si un fost coleg,astazi patron cu un magazin de covoare.Printre altele cetateanul vrea sa ajunga si om politic candidand la functia de viceprimar sau consilier pe la sectorul 5 al BUCUREȘTILOR! Domnia sa s-a suparat pe lume deoarece sindicatul din care fac parte nu-l sprijina in demersul sau.
Si nu-l sprijina pe buna dreptate deoarece SINDICATUL a semnat un acord bilateral cu USL si nu cu PP DD din partea caruia candideaza fostul meu coleg .In afara de asta , el candideaza in sectorul 5 iar FILIALA mea se afla in sectorul 6.Si suna telefonul suna! La celalalt capat al ” firului” ‘mnealui! M-a luat tare cu variatiuni pe aceeasi tema! Nici vorba de urari! Si inchide!
Dupa 10 munute am sunat eu si i-am multumit pentru „caldele urari „pe care mi le-a adresat de ziua mea onomastica.Si-a cerut scuze rusinat.A fost prea tarziu.Mi-am dat seama ca nu mai este om!

6 comentarii
  1. Dragos a spus:

    Da Mos Dragos suna mai atragator? La mine insa nu e problema, pana albesc chelesc de tot 🙂

    Concediu placut, uita de alegeri/politica si concentreaza-te pe apa de Izvor din Cindeni, verde crud de Ion Creanga si aer curat de Raul Mic.

  2. Dragos a spus:

    N-am scris eu ce scrie mai sus, probabil se foloseste cineva de numele meu.

    Cartea se gaseste pe siteul librarie.net, o livreaza oriunde in tara. Spor la citit

  3. Dragos a spus:

    Eu eram si mai sus, insa am incurcat topicurile. Comentariul cu cartea e pentru postul cu „invitatie la lectura”

Lasă un răspuns

