Mormantul lui Mihai Viteazul

2 comentarii
  1. Vio a spus:

    Anul trecut am vizitat Manastirea Dealu de langa Targoviste , unde se afla inmormantat capul marelui Voivod…Maicele, inclusiv Stareata,sunt toate din zona Valea Izei …

  2. Spre rușinea mea , nu am avut timp sa fac treaba asta deși zece ani la rând mergeam la trageri cu militarii la TÂRGOVIȘTE.Nu am avut timp pentru ca răspundeam de sute te oameni si zeci de mașini .Asta este o scuza deși nu ar trebui .Poate voi avea timp anul acesta .Am un prieten care are casa la RĂCARI .Poate cuplez ambele ținte!Cred ca a fost emoționantă vizita!

Lasă un răspuns

