CUM SĂ DEOSEBEȘTI UN OM CINSTIT DE UN HOȚ, DE O JIGODIE , DE O HAHALERĂ ?

De-a lungul carierei am cunoscut mii și mii de oameni.De cele mai multe ori imi dadeam seama rapid despre caracterul unui om. Cum s-ar spune , il ocheam dintr-o lovitură. Am ieșit la pensie si am lucrat si in civilie vreo doi ani.Pană a ieșit piticania de BOC la televizor și a spus ca nu mai avem voie să muncim si să cumulăm salariul  cu pensia că și așa avem bani mulți.Ca un făcut , și aici am avut de-a face tot de oameni , de mulți subalterni.Așa era specificul firmelor și domeniilor in care am lucrat(transporturi de valori,curierat rapid și in ultimul rand , transporturi internaționale de mărfuri.Așa ca pot spune că prin dialogul permanent și direct cu oamenii ajunsesem sa-i cunosc foarte bine.Este adevarat am mai si gresit si am dat cu „piciorul in bordura”. Dar foarte rar. Am avut și colegi care se purtau cu nasul mai pe sus și nu băgau oamenii in seamă.Ba unii mai obișnuiau sa-i mai si jignească, să-i persifleze pe subordonații/ subalternii lor.Se spune că la REVOLUȚIE , pe un astfel de om l-au impușcat soldații din spate.Era ingrămadeală mare acolo unde s-ar fi intamplat această grozavie.Erau aduse trupe și din afara BUCUREȘTIULUI.Practic , se putea intampla orice!

Stau și ma uit in zilele noastre și mă crucesc cum un deputat poate fi asimilat cu un hoț, cu un ticălos.Oare pe deputatul MIHAIL BOLDEA nu l-a cunoscut nimeni inainte de a ajunge  in PARLAMENTUL ROMANIEI ? Cum a putut un astfel de om sa acceada in cea mai de prestigiu instituție a țării ? Cum sa fii tu parlamentar si sa nu treci pe la PARLAMENT  din luna OCTOMBRIE  a anului trecut adica timp de sase luni? Pai unde au fost colegii de partid , unde a fost liderul de GRUP PARLAMENTAR , unde au fost colegii din comisia juridica ?  Vă dați seama ca o astfel de jigodie a votat ca unor oameni cinstiți să li se taie din pensii ,din sporuri,din ajutoare, din indemnizații? Vă mai puteți inchipui că o astfel de hahaleră  a hotărat in calitate de membru al COMISIEI JURIDICE din PARLAMENT, care lege sa treacă și care să nu treacă ? Cu alte cuvinte , acest golan a hotarat asupra sorții oamenilor ?

Poate ca ar fi benefic (ăsta era un cuvant tare drag unui analfabet -avem și in PARLAMENT astfel de specimene – care a ajuns la randul său mare mahăr) să se revadă cine poate și cine să nu  fie membru al PARLAMENTULUI?

In acest sens văd eu actualizarea/ modernizarea/ corectarea(mă feresc de cuvantul revizuire care imi aduce aminte de faptul că niște  băieți deștepți de teapa lui BOC, BOLDEA , ȘEITAN , HOARĂ , OAJDEA, BERCEANU,VIDEANU, TOADER,OLTEANU.VIȘAN, POPOVICIU mi-au tăiat pensia )CONSTITUȚIEI

Pană atunci  rămane valabila intrebarea din titlu!

Costel Gălățeanu

23.03.2012

Lasă un răspuns

