Australian skills

un baiat mi-a explicat cum sta treaba cu australienii

12 comentarii
  1. elis a spus:

    Invidiosi!! :))

    • Ai vazut ELLIS?
      Sambata am fost la rugby STEAUA -DINAMO! Ce diferenta fata de ceea ce vedem la CUPA MONDIALA! DINAMO,o echipa de golanasi ,cauta orice prilrj sa sara la pumni! dE! Cu ce vrei sa suplineasca diferenta de valoare? Dar nici cu STEAUA nu mi-a fost rusine! Aici ma refer la calitatea jocului!
      Arbitrul RADU PETRESCU un 7 asa chinuit,.Daca il intereseaza de ce (poate citeste randurile astea ) ii spun direct si personal!
      Pana la urma m-am ales cu cumpararea unui fes frumos cu CUPA MONDIALA.Cu pretul cam piparat fata de „frigul”de prin buzunarele noastre!Mai esti acolo si pe timpul semifinalelor si al finalei?Norocoaso!

      • elis a spus:

        Este in lista d-voastra de prieteni, arbitrul Radu Petrescu, de sperati ca o sa va citeasca randurile?? :))
        Da, voi fi in Australia pana la sfarsitul anului, iar duminica vom avea „huge game” Australia -Noua Zeelanda!! Emotii mari!!

  2. Dragos a spus:

    Deloc invidiosi, cu simtul umorului ffff dezvoltat 🙂

    Asta e raspunsul lor la All Blacks Skills – summer edition.

    daca mai vrei ceva frumos cauta scott quinell postbar challenge – northhampton saints e ffff tare

    • elis a spus:

      Dragos, chill out, am glumit cand am spus „invidiosi”!! :))

      • Dragos a spus:

        Sunt mai chill decat Digby Ioane dupa ce executa dansul victoriei duminica 🙂

  3. Dragos a spus:

    Legat de arbitraj, iata ce spunea David Pocock, capitanul Australiei la aceasta cupa mondiala: http://www.espnscrum.com/2011-rugby-world-cup/rugby/story/152146.html

    Aussie flanker David Pocock said as much in an interview this week ahead of the clash with New Zealand. Highlighting his role as an open-side, he felt it was getting to the breakdowns first and then hustle for turnovers. „That’s the main focus, then listen to what the referee is saying”. So in the heat of a rugby battle, duelling with his opposite number and at the sort of pace only International sport can produce, here is a player saying that one of his objectives is to listen to what the referee is saying. Wow, can we have that attitude from 29 others please…
    …………………………………………
    Here the inference is not about integrity but of what a referee allowed, or did not allow. Think back to Pocock’s comment earlier, ‘getting there first, hustling, then listening to what the referee says’. So from Pocock’s point of view if he doesn’t hear instructions such as, ‘Roll away, or take your hands off, leave the ball alone…’, his rule of thumb is to carry on until penalised (or he achieves his aim).

    Am 2 intrebari:

    1) cati dintre jucatorii de la noi fac asta? Maxim 5 in cel mai fericit caz
    2) Autorul articolului solicita o atitudine asemanatoare pentru restul jucatorilor de pe teren. Oare nu am avea de castigat si noi ca spectatori cu o astfel de atitudine?

    • Atata timp cat tu ca arbitru esti acolo unde se desfasoara ea si tu chemi un judecator de margine ca sa-ti spuna povesti la ureche ,da-mi voie sa am semne de intrebare privind corectitudinea lui.Bine ca nu l-a chemat la sfat pe tusierul de pe partea opusa!

  4. elis a spus:

    Dragos, dar tu cu ce echipa tii?? :))

  5. Dragos a spus:

    Elis,

    nu tin cu nicio echipa, tot ce imi doresc e sa vad rugby de calitate. Sa castige cine e mai bun. Insa acest lucru nu intampla mereu, vezi Australia vs RSA dela rwc, cand RSA a avut posesie 74% insa au pierdut

    Anul acesta mi-as dori ca trofeul sa ajunga in Europa, in Tara Galilor. In opinia mea, galezii joaca cel mai spectaculos rugby in momentul de fata. Si All Blacks fac spectacol, insa se bazeaza in primul rand pe forta. Galezii compenseaza acest lucru prin creativitate si daruire 🙂

    Mi-ar placea sa am un tricou cu Crusaders, echipa mea favorita din super XV. Le-am urmarit toate meciurile sezonul trecut, imi place mult perechea lor de centri SBW+Freuan, McCaw, Zac Guilford, Israel Dagg, Sean Maitland si toata ceata de pe 3/4 :).

    Din Australia imi plac Reds (Samo, Genia, cooper, ioane) iar din Africa de Sud Stormers (desi pe S Burger nu pot sa-l vad si pun mana la ochi cand contesta un balon)

    Echipele mele favorite din Europa sunt: Northhampton Saints (am o slabiciune pentru Foden si felul in care joaca si alta pentru Songa Tonga’uiha, nu voi uita fff curand ce i-a facut lui Castro) si Leinster (BOD si Jonathan Sexton imi vin in cap)

    Steaua e in sange, nu se mai pune la socoteala. Ionel Cazan, cel mai bun centru din RO, peste Brian o’Driscoll zic eu :))

    cam atat despre tine.

    astept sa vedem daca suntem compatibili

    • elis a spus:

      Deloc!!! :)) In primul rand ca nu detin atatea informatii despre rugby si jucatorii de valoare. Eu tin insa cu Noua Zeelanda, pentru ca nu este adevarat ca baietii de la All Blacks nu joaca cu daruire si pasiune. In meciul cu Argentina au fost fenomenali (ma refer la ambele echipe), insa All Blacks au „ceva” a lor cand joaca, simt o simbioza perfecta intre ei si asta imi place cel mai mult.
      Eu imi doresc un autograf de la unul din baietii de la All Blacks si daca ar fi si de la Richie, ar fi dincolo de asteptari.

      P.S Am tot echipamentul de la All Blacks plus mascote, mingi, baloane, pahare, magneti, esarfe, bratari, stegulete, bannere, afise si vederi. Am uitat ceva?? :))

  6. Dragos a spus:

    un suporter adevarat, jos palaria.

    eu a o poza impreuna cu mealamu deprin 2002 parca …

Lasă un răspuns

