CUM SE PREGATESC RUGBISTII NOSTRI PENTRU CUPA MONDIALA?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150264650774711&set=a.10150264650604711.351003.373136229710&type=1&theater&pid=7387070&id=373136229710

De pregatit poate va faceti o idee de aici!In orice caz , in conditii egale de varsta ,sanatate…nu as face aceasta munca.Nu pentru ca nu mi-ar placea.Ci pentru ca nu as fi in stare sa o fac! Si atunci este frumos sportul ?Este ! Si mai ales rugby-ul  ! Sunt sportivii niste oameni a caror munca trebuie respectata? Da ! Un sincer da! Si mai ales rugbistii componenti ai echipei nationale. Astazi dimineata am urnarit un regal:NOUA ZEELANDA- SOUTH AFRICA 40-7.Stadion full de lume! Sportivitate maxima.Arbitraj excelent.Cu astfel de echipevor juca si ai nostri.Nu mi-e frica ca ne vom face deras pentru ca am vazut traspiratia de pe COSMIN RATIU.Dar si de pe ceilalti”stejari”.Se munceste din greu acolo unde sunt baietii.De unde stiu?Pai l-am vazut pe profesorul FLORENTIN MARINESCU la CUPA IRB la  BUCURESTI!Si ce credeti dumneavoastra ca facea domnia sa pe langa echipa nationala?Doar nu credeti ca iesise la Sosea la umbra ca in casa era cald!

Stiti cine a fost preparatorul fizic al lui BUMBESCU,BELODEDICI,DUCKADAM &comp in 1986 cand au castigat CUPA CAMPIONILOR EUROPENI?Tot maria sa domnul FLORENTIN MARINESCU !Este adevarat ca atunci era cu 25 de ani mai tanar.Cu atat mai mult!

Dupa cum spune COSMIN,urmeaza o perioada de 2 saptamani la mare!Si tot lotul se asteapta la ce este mai greu!Stim baieti va este greu.Dar cand veti bate voi SCOTIA in fata a 50 000 spectatori cum o sa fie?

Pana atunci mai asteptam vesti si mai ales poze de la voi! Aveti grija la sanatatea voastra!

Doamne ajuta!

Nota mea:Pozele au fost postate in totalitate pe FACEBOOK de catre COSMIN deci ii apartin!

COSTEL GĂLĂȚEANU

4 comentarii
  1. Dragos a spus:

    M-am uitat pe statistici: http://www.rugbydata.com/romania/scotland

    12 meciuri jucate, 2 victorii Romania, 10 victorii Scotia. Cea mai mare difernta de puncte a fost de 42 de puncte, in favoarea Scotienilor.

    Noi i-am batut in 84 si 91. De atunci, rugbyul romanesc se afla intr-un regres continuu, lucru confirmat si de ultimele rezultate rusinoase de la campionatele de juniori (am fost invinsi de tari de mana a 2a din rugby).

    Nu se pune problema sa invingem Scotia, nici macat sa scoatem un rezultat onorabil in fata lor (infrangere la mai putin de 25p)

    Vom fi invinsi si de Geoorgia la acest cmpionat mondial iar in 2015 nu ne vom califica la Cupa Mondiala. Sper din tot sufletul sa ma insel

  2. Eu sunt mai optimist!Stii cum sunt romanii la greu?Se mobilizeaza ,se ajuta unul pe altul.Pe asta mizaz.Pe depasirea desine pe care sunt sigur ca o vor avea in vederetoti”stejarii”!
    Hai ROMANIA!

  3. Dragos a spus:

    Sper din tot sufletul si eu sa faca o figura frumoasa

Lasă un răspuns

