o grea pierdere pentru ACADEMIA DACOROMÂNĂ-Dumitru Panu Misailescu!

Mâine, după orele 12, la Manastirea COZIA va avea loc înmormântarea celui care a fost cel mai activ dacoromân din Vâlcea, Tara Loviştei: Dumitru Panu Misailescu. Va rămâne pentru noi UN MARE OM DE O CURĂTENIE SPIRITUALĂ EXCEPTIONALA,  O MINTE EXCEPTIONALĂ, UN MARE CREDINCIOS ZAMOLSIAN, UN LUPTATOR PENTRU DREPTURILE MOŞNENILOR DIN TARA LOVISTEI, inventator, inovator,  copilul mostenitor al marelui cercetător istoric pr DUMITRU BALASA din Drăgăşani – PATRIARHUL DACOROMÂNIEI.

El a organizat de ani de zile, impreuna cu inimosul grup dacoromânesc de la Rm.Vâlcea,  Memorialul DUMITRU BALASA.
Tocmai acum, cand la 30 iulie am fi sarbatorit 100 de ani de la nasterea Patriarhului de Drăgăşani la COZIA…

Rog sa imi comunicaţi în timp util daca puteti veni la intristatul eveniment sau la cel din 30 iulie 201.
Se pare ca nu a fost intâmplatoare moartea, poate nici cancerul. Vom cerceta.
Dumnezeu să-l odihnească!

 

GeoStroe

0722972522, tel/fax:0214138434, geostroe@gmail.com
Fundația Academia DacoRomână ”TDC” – FADRTDC
Partidul României Europene – P.R.E.
SC.Tempus DacoRomânia ComTerra SRL – Editura DacoRomână ”TDC”

4 comentarii
  1. Un Mosnean a spus:

    Domnule Geo Stroe, va multumesc pentru articolul frumos pe care l-ati scris. Mentionez insa o problema in textul de mai sus:

    Dumitru Misailescu Panu a fost un mare credincios, dar in niciun caz pagan zamolsian, ci Crestin Ortodox.

    De aceea va rog sa modificati articolul pentru a reflecta realitatea.

    Dumitru Misailescu Panu s-a implicat in lucrarile legate de dacologie din punct de vedere istoric al originii poporului roman si in niciun caz nu a incercat sa reinvieze paganismul antic.

    Mentionez ca Dumitru Misailescu Panu a ridicat crucea de pe Cozia si Paraclisul Ortodox de langa Manastirea Stanisoara. A fost un CRESTIN ORTODOX care a iubit mult Biserica Ortodoxa si a marturisit mereu in fata tuturor ca Ortodoxia este singura Credinta Adevarata.

    Toti cei care il cunosc pot confirma acest fapt.

    • GEO STROE a spus:

      Domnule necunoscut,

      Vreau sa va cunosc!

      Intre paleozamolsianismul dacic ortodox şi dreapta credintă creştina ortodoxă nu există nici o contradicţie.

      De altfel daca va veti apleca mai mult asupra rădăcinilor dreptei credinţe creştine şi veti studia mai mult, faptul ca Zamolse al nostru a fost întăiul nostru Iisus nu va mai fi o surpriză.

      Numai iudeocrestinii sustin alceva. Noi suntem creştinii cei dintâi pe rădăcini zamolsiene.

      Daca doriţi mai multe amanunte va putem trimite bibliografia necesară, chiar carţi tiparite in Editura DacoRomână mai noi sau mai vechi.
      File din Testamentul Zamolsian Dacoromân
      In cautarea lui Zamolse in DacoRomânia
      Codul lui Zamolse
      Dar si Ancoră… in Adevăr!…, Adevăruri ascunse, multe altele..
      Nu mai amintesc toate cartile pr cerc ist Dumitru Balasa, pe care presupun că le aveţi conspectate, nu-i aşa?

      Daca doriti o dezbatere pe aceasta tema sunt la dispozitia dvs.

      Ce a crezut fratele nostru PANU, creştin adevărat, este, in opinia mea de la rădăcinile zamolsiene, adăpat de pr cerc ist. Dumitru Balasa la creştinismul adevărat, ca fiu adoptiv al credinţei intru parintele Balasa, Patriarhul DacoRomâniei, nu crestinismul pervertit de iudei, ci acela dacic…creştinismul zamolsian, cel pe care iniţial esenienii il adoptaseră la vremea in care nu măsluiau intaiul testament al lumii, cel al lui Zamolse, preluat de la Hestia ca un cod de legi, pentru a-l iudaiza cu neruşinare.

      Asta e problema adevarata. Restul este un pretext ieftin de vorbă.

      Ce a crezut PANU el stie, ce am crezut eu ca a crezut el este o altă problema,
      iar daca dvs l -ati cunoscut mai bine, rog sa va prezentati cu numele adevarat sa va cunoască lumea si sa judece ea cine are dreptate, ce fel de credincios a fost fratele nostru PANU.

      Oricum, a fost un credincios adevărat, total. Rar se intimplă ca intr-un singur om sa coexiste la modul superlativ credinţa, ştiinta şi lupta, in care au facut casa buna si credinţa lui nestrămutata si curată, si stiinţa in lupta cu necunoscutul, şi mai ales, omul de acţiunie in lupta pentru dreptate, pentru binele mosnenilor dintre care, unii, puţini, din nefericire, au cedat la intrigile puterii, l -au amărât prea mult, acuzându-l de lucruri neadevărate, tocmai pentru a-l face sa inceteze sa mai fie si omul dreptaţii, nu numai al stiinţei şi al credinţei celei drepte si adevărate.
      Nu mi-a mai fost dat sa intâlnesc un om intreit ca el până acum.

      Voi fi prezent la Episcopia Vâlcii pe 26.07 la 100 de ani de la nasterea pr. cerc. ist. DUMITRU BALASA, mentorul lui Panu şi al meu.
      Discutam acolo?

      Dumnezeu să-l odihnească!

      Geo Stroe,
      presedinte fondador al Fundaţiei Academia DacoRomână TDC.
      o722 97 25 22
      geostroe@gmail.com

      • Dan a spus:

        Buna seara, am vazut acest sir de mesaje si vreau sa adaug si eu un raspuns.

        Sunt Dan, fiul lui Dumitru Misailescu Panu.

        Va multumesc pentru completarea foarte importanta pe care ati facut-o domnule „Un Mosnean”!

        Va multumesc si dumneavoastra domnule Geo Stroe pentru publicarea anuntului privind moartea tatalui meu, dar trebuie sa mentionez ca tata nu a fost niciodata Zamolxian, ci toata viata lui a fost Crestin Ortodox.

        Tata chiar mi-a spus ca este foarte mahnit ca unii dintre cei implicati in studiile de dacologie au cazut pe panta reinvierii paganismului zamolxian si ca pe el il doare sufletul cand ii vede cum se pierd intr-o asemenea ratacire, si ca se roaga pentru ei ca sa iasa din aceasta cumplita inselare si sa se intoarca la Crestin Ortodoxie.

        Dumitru Misailescu Panu a afirmat cu tarie toata viata ca „DOAR HRISTOS ESTE CALEA ADEVARUL SI VIATA.”

        Catre un mosnean:
        (Probabil esti din Robesti, ca acolo sunt mosneni, si l-ai cunoscut bine pe tata)

        Intr-adevar, tata a fost Doar Crestin Ortodox, si chiar asa este, spunea mereu ca „Ortodoxia este Singura Credinta Adevarata!” Chiar acestea erau cuvintele lui.

        Mi-a explicat o data pe scurt chiar cu citate din Biblie cum pot sa il combat pe oricine vine la mine cu idei cum ca ar mai fi si alta cale de mantuire in afara de Ortodoxie.

        Dumnezeu sa il ierte si pe noi sa ne ajute sa intelegem aceste Cuvinte pe care el le cita mereu:

        1) Cine nu este cu Mine este împotriva Mea şi cine nu adună cu Mine risipeşte.

        2) Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine.

        3)Este un Domn, o credinţă, un botez,

        (adica Sfanta Treime, Credinta Ortodoxa si Botezul Ortodox)

        4) Şi Iisus le-a zis iarăşi: Pace vouă! Precum M-a trimis pe Mine Tatăl, vă trimit şi Eu pe voi.
        Şi zicând acestea, a suflat asupra lor şi le-a zis: Luaţi Duh Sfânt;
        Cărora veţi ierta păcatele, le vor fi iertate şi cărora le veţi ţine, vor fi ţinute.

        (adica Taina Sfintei Spovedanii)

        5) voi zidi Biserica Mea şi porţile iadului nu o vor birui.

        (adica Biserica Ortodoxa)

        6) Şi le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veţi mânca trupul Fiului Omului şi nu veţi bea sângele Lui, nu veţi avea viaţă în voi.
        Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţă veşnică, şi Eu îl voi învia în ziua cea de apoi.
        Trupul este adevărată mâncare şi sângele Meu, adevărată băutură.
        Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu rămâne întru Mine şi Eu întru el.
        Precum M-a trimis pe Mine Tatăl cel viu şi Eu viez pentru Tatăl, şi cel ce Mă mănâncă pe Mine va trăi prin Mine.
        Aceasta este pâinea care s-a pogorât din cer, nu precum au mâncat părinţii voştri mana şi au murit. Cel ce mănâncă această pâine va trăi în veac.

        (adica Sfanta Impartasanie)

        Doamne ajuta si numai bine Domnul Geo Stroe.
        Ne vedem la pomana de 40 de zile a tatalui meu Dumitru Misailescu Panu care va avea loc pe 11 august la Manastirea Cozia.

  2. GEO STROE a spus:

    Desigur, memoria lui PANU trebuie respectată.

    Ne vom vedea, negreşit acolo unde el a vrut să odihnească în pace, si sa vada de la inalţime Tara Lovistei, Cozia şi drumurile pe care le-a batatorit întru lumea de dincoace şi de dincolo de munţi, ca un adevărat stăpân de munţi si de codri!

Lasă un răspuns

